dag med massvis med hästar

Tränade imorse med Ubbe för Tobbe. Ubbe var helt galet full med energi. Jag fick aldrig tillbaks honom på 4 korta, riktigt irriterande. Så fick några stopp på pluttihinder, ännu mer irriterande. Men sen släppte det och jag fick gå på ett mindre istället, då han grinade till = det vill vi inte!

Men han lyssnade väldigt bra sen och vi fick in rätt antal galoppsprång på linjerna. Hoppmässigt var han väldigt bra och Tobbe har vart väldigt grym som alltid och förklarat och hjälpt till på ett bra sätt!

Så fort vi kom hem skiftade vi häst och åkte till Vårgårda. Red igenom Bella och Evita. Superfina båda två! Hoppade därefter min lilla skrutt, Cindy. Som helt ärligt kändes som en shettis. Det var jättenära till marken så jag satt där i min egna lilla bubbla och fantiserade hur det såg ut osvosv.
Men när jag började värma upp så var det hej å hå med energi som flödade ut. Men hon hoppade riktigt bra, får inte släppa stödet innan! Ajabaja. Men mamma sa till mig en gång så var det bra.

Kom hem och fixade lite allt möjligt. Grannen var här så vi hamnade i en djuup diskussion om allt, jag, mi, emily och grannen. Red ut Palett en tur och nu står hon med flätad svans och KNOPPAD man! Nu ser hon ut som en riktigt tävlingshäst! Den ni ;)

Man ser inte Evita så bra men söt är hon.
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0