Det går bra nu ...

Hejhej alla goa :D
Igår gick det så himla bra!

Förklassen (L.B -90cm!)
0-fel andra placering!
-Känndes sjukt Jä** bra säger jag bara! Och hon hjälpte mig på kombinationen. Kännde att det skulle bli för långt för att hoppa av , och grejade (dumma mig!) men hon tog sitt eget beslut och hoppade , vilket var jätte bra! SMART PONNY?

Lagklassen (L.B -90cm!)
0-fel grunden 8-fel omhoppning!
-Grunden var kanon och vi klarade trippelbarren denna gången ^^ Inget mer att säga en att hon är BÄST!
-Omhoppningen så var jag helt i en annan värld! Jag koncentrerade mig inte till 100% så när vi kom mot kombinationen så var jag inte med alls! Rev både in och ut! men duktig ponny!

Laget blev 4a av 3 placeringar ://
Aja vi tar dem nästa gång XD

BILDER FRÅN DAGEN IGÅR:

Min outfit, när jag anllände till anlägningen!

jaaaa... här snackar man ordning?? HAHA

Rojsans transport-outfit :D  BRUNNNIISH

Bästa!

Tankar..
''Detta är mitt och Rojsans år , detta året kommer bli det BÄSTA tävlingsåret någonsin!
på cirka fyra tävlingar och cirka åtta starter har vi nu fått tre placeringar..Inte många ennu men en första placering och en andra placering räcker gott en väl..''


xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0