Finally home

Nu ska jag förmodligen inte hjälpa till mer hos Martinsen. Tråkigt nog!
Som tack fick jag presentkort på Gina, jag behöver inte ta emot pengar/presentkort i detta fall men de insisterade så jag bocka och buga.

Idag fick jag b.la rida Evita, lite för känslig och lite för liten för mig. Jag gillar känsliga hästar men något var inte 100% och jag vill ha en större häst. Alltså var jag inte stor utan önskar mig större häst.

Bella - Som vart min drömhäst sen länge tillbaks, så jäkla fin. Gunnar tyckte att det såg riktigt bra ut. Det såg bra ut på Evita men riktigt bra på Bella :)

Cumcum/sumsum - lillkillen. Väldigt fin och en riktigt rolig galopp.

Glöm inte att jag inte ska köpa några hästar utav dem. Jag red endast igenom dem men vill ha en häst precis som Bella. så får se vad vi finner. Nu ligger jag i min säng och mår väldigt illa, hoppas det går över!
Imorgon ska alla hästarna gå, om jag hinner!

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0