Fullt hela veckan

Lovet spenderades hos Martinsen. Tävlade i Lördags och det gick superduper bra. Nu idag har jag ridit Palett, Zack och Cindy. Allt väldigt fina och fööör pigga!
Imorgon hämtar Gunnar (martinsen) upp mig så åker vi hem till dem så hjälper jag till. Pappa kommer dit och ska fixa lite saker på lastbilen så åker vi hem senare och jag ska rida Otto och Ubbe, kanske Palett.

Ska träna på Torsdag för AnnaE. Palett och Ubbe som får träningen antar jag! Palett ska iallafall gå. Och sen på Söndagen är det tävling i Alingsås. Storhäst!
Palett ska gå 110 och debut i 120. Höjden - no problemo. Startlinjen kaaan vara ett problem, men håll tummarna!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0