Min dag igår!

Hejhej alla goa ;))
•Igår så vaknade jag runt tio kanske?
•Ribbe hada sovit över och vi gick upp och åt frulle när vi vaknat.
•Vid 11 så gick jag till stallet och Ribbe hem.
•Jag hälsade på Fanny , och vi red tsm.
•Åkte med Fanny hem.
•Käka Pannkakor.
•Red en busig ponny vid namn ''tjocka Berta'' Annars -Poetic Queen *stavning*
•Fick även prova fannys ena stor häst :D Meijjaaaaaaa!<3
•Resten av dagen bestod mest av chill framför TV'n ;))

BILDER FRÅN DAGEN!:

-Det som skrämmer mig mest på bilden är att jag ser lagom ut på STORHÄST :O- 167cm..

jaaaa.. *hosthost*

Busig.se?

Fiskben's fläta made by KELLY WESSLIG!

Imorgon drar det sig mot Östadkulle rid center -jaalllaaahabbiibbiiii- hihihi ^^
Där man ska starta l.b-l.b men dock om jag inte kommer med i laget skall jag strycka mig från lagklassen och starta l.a'n ist som är efter lagklassen ^^

ska försöka ta bilder imorgon ;))

xoxo
//Kelly


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hon är 161 inte 167 ;)

2012-04-14 @ 17:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0