Nu jädrar!

Nu är jag taggad till tusen för helgen då jag faktiskt ska vara med i DIV 1 detta året också.
Ville egentligen inte vara med på lag grejs , men vi vill nå eliten nästa år och då så ska jag vara med.
Även denna tävligen ska jag satsa.
Och detta året skall vi göra så här i vårat lag , första och andra omgången så tar vi med dem som det gått bäst för i lagklassen med i laget , sedan så toppar vi laget i finalen. Derför så ska jag satsa induviduellt nu de första omgångarna då jag vill få placringar. Om jag kommer med i laget är lixom ett plus i kanten ;))
Nä.. Men självklart vill jag hjälpa till så gott jag kan .. men aaah ni fattar nog? (>.<)

Har även en film på mig och sharon från en av mina första DIV 1 -någonsin!-

hahah inte mobbas , jag ser helt MONGO ut...
1. Låten är INTE min , utan min systers -bara så ni vet-
2. Första klassen kom jag 2:a !
3. Andra klassen nolla i grunden , KATASTROF i omhoppningen , då jag fick hoppa om o.s.v .. HERRE!

xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0