Och där försvann mitt lov

Trodde jag skulle ha en massa tid över till mina vänner men icke sa nicke.
Martinsen och hennes familj ska till Belgien där hon ska tävla men någon/några hästar. Själv ska jag ta hand om resten av alla hästarna, (sjukt många) OCH hinna med mina egna.

Samma vecka så har jag och min syster fått 3 platser för Anna på Onsdagen. Ganska bra då Emma träningen gick bort då hon också ska till Belgien. Men det betyder att jag inte kan ta med mig mina hästar till Martinsen, eller?

Helt ärligt så vet jag inte hur det blir. Det löser sig. Men den här helgen skulle jag kanske åka med till KBA med Martinsen och hjälpa till som hästskötare, wiho. Så lovet börjar med hästar och slutar med hästar!
Nu får jag testa på något som jag kommer få börja med i hästlivet för att bli något ;) Den ni..

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0