Om dagarna

Jag har somsagt vart hos Martinsen från Måndag-Fredag. Pappa hämtade mig i Onsdags så åkte jag iväg och tränade Palett för AnnaE, film kommer!
Men jag har mockat, gått promenader, tagit in och släppt ut hästar, ridit mina två busfrön (Ubbe och Otto)
De har verkligen vart jättefina och jag har fokuserat mycket lugnt med Ubbe och mycket bommar med Otto. De har verkligen vart superduper duktiga så idag fick de ett lättare pass. Imorgon vilar dem och på söndag rider jag återigen bommar med Otto (ska få en bra rytm) och lösgörande med Ubbe/kanske hoppar.

Jag har gått upp vid 7 varje dag och lagt mig vid midnatt... Håller inte så är jäkligt trött men ska iväg och tävla Zack imorgon på Östadkulle, DIV1 - LB. Sen efter det åker jag återigen till Martinsen och stannar där tills på måndag. BUSY!!

Nu ska jag fixa filmen och se när den kommer upp. Ska hinna sova lite också tänkte jag ;)


/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0