Resultat a lá kelly!

ShittShitt vilken ponny jag har!
L.B (förklassen!) 0fel och tvåa!
L.B (Lagklassen!) ofel i grunden, och 4 fel i omhoppningen.
-Ska jag vara ärlig? OKEJ, min syster hade ridit några starter innan mig och kom ut och lädde ganska stort, så jag bah, NU TAR JAG DOM LÄTT! Så jag blev lite tjaa vad ska man säga lite för glad kanske? Hade en JÄVLA bra tid men ett pet som jag förtjänade STORT! Tiden som jag hade var runt 27 sek, och nattas tid var runt 29?
AJA !
Sedan så kom LERK's lag (alltså mitt!) 1a idag :D Och om vi inte har kollat helt fel så leder vi serien GRYMMA!
Nästa omgång är på hemma plan så deå ska vi ge gärnet!

BILDER FRÅN MOBILEN:

hihi busigt läge asså?

OM DET FINNS NÅGON SOM HAR BILDER SKULLE DET VARIT JÄTTE KUL OM NI KOMENTERADE BILDEN ELLER SKREV TILL MIG PÅ FACEBOOK @KELLY WESSLING

xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0