Resultat

ÅHH mina fina. Zack var dubbelnolla i förklassen, blev en 4:de placering. Var nolla i laget och fick ett stopp på första i omhoppningen. Han var mycket trött och jag vet att han kämpade!

Cindy's tävlingsdebut för iår. Rev första i omhoppningen i förklassen men en super runda. Ville avstå från laget men hoppade ändå. Då var vi nolla och i omhoppningen ramlade jag av. Har nu accepterat att jag red som en jävla kratta under hela dagen och önskar att jag fick göra om allt. Men Cindy var jättefin. Red för snävt, mitt misstag.

Nu ska jag sura klart på migsjälv ;) innan jag går ut och fixar allt. Äter godis nu och jag är tacksam för helt underbara hästar!
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0