Sweet sixteen

Heeej:)

Sitter i skolan med en vän. Vi hade inget att göra i cirkus 35 minuter så satte oss i datasalen. Börjar snart men idag blir det firande för världens bästa, mig!
Nej, nu driver jag. Men vi ska s.k vuxenkalas (?) Men Åsa skulle komma upp tidigare och biolighta Palett då hon tävlade igår och sen ska hon känna igenom Ubbe då jag tycker han är stel i bakkärran. Så ser dagen ut. Hästarna får vila då de får biolight.

Får se hur det blir med dem andra hästarna. Nu måste jag dra mig, börjar om 10 minuter. Men hoppas ni får en bra dag, trots äckligt väder ^^


Världens finaste hästar!
/Jenny

Kommentarer
Postat av: Mi Månriddare!

åååååååå, Zackinator, MIN! <3

2012-04-23 @ 21:52:09
URL: http://mimanriddare.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0