This,or that?- inför tävlingen den 14april.

Hejhej :D
Tänkte fråga om ni kankse kan hjälpa lilla mig och Rojsan om en sak?
Jag har liiiite beslutsångest och vet inte vilken outfit jag och hon ska ha på oss?
hmmm
Men tänkte slänga upp några av mina favvosar. (doch inte ALLS många!)


•JW -shabrak/huva.
•Kingsland tävlingströja.
•Kingsland tävlingsskjorta (inte med på bild-blommig,långarmad!)



•JW shabrak/huva.
•Jacson kavaj.
•Jacson tävlingsskojorta. (liite roligt faktist, jätte gammal men passar och passar grymt till outfiten!)


•Exklusiv Horsewear schabrak/huva (huvan inte med på bild!)
Vet inte vad jag ska ha till ennu ;//

Men snällaaaaa heeelllp me?

xoxo
//Kelly

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tycker du ska ta marinblå. Så snyggt! :)

2012-04-09 @ 15:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0