Träning för Tobbe

Idag var det träning för Tobbe med Palett.

Det var mycket skolor och böjdabågar hit och dit. Väldigt kul faktiskt. Palett skötte sig väldigt bra (film kommer i helgen/veckan) och var väldigt på huggit. Jag gör en och annan halvhalt vilket gör att hon bromsar upp väldigt mycket då hon är känslig, så ska inte göra det lika ofta. Något annat Tobbe sa är när jag ligger lite stort så lägger jag till spöet på bogen, givitvis inte hårt men liksom petar till. Helt onödigt egentligen men känns som hon fryser till i språnget = ogillar det!
Men jag skärpte till mig och Palett hoppade väldigtväldigt bra. De sista sprången var guldvärda!

Känslan inför Söndag är väl siochsådär. Hade ingen 100% känsla idag, men jag biter ihop och hoppas att Palett sköter sig på Söndag :)

En trött Palett efter en hård träning.
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0