Vaken?

Själv vaknade jag halv 6. Usch, varför liksom?
Ska snart gå och klä på mig. Har kollat startlistan X-antal gånger nu idag. Så många höjder och visste inte vilken klass hon skulle hoppa men nu vet jag det. Hon ska även ha med sig 2 hästar, nu vet jag det också.
B.la ska Emanuelsson dit, Malin Lindqvist och en hel drös med nääsare till. Några tävlade jag mot i Alingsås och Billdal, roligt!

Nu skrev jag en massa onördig information. Jag vet att det har vart rätt dött på bloggen från mig och Kelly. Men vi har båda kommit in i, vad ska man skriva? Så jag kan tyvärr inte uppdatera mer idag, förrän jag har fått en dator. Så sköt om er idag ;)


Både bra och dåligt att vakan tidigt...
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0