Välkommen lovet

Ska upp klockan 6 imorgon, okej. Jag drar mig till halv 7 men 7 ska jag och pappa åka till Martinsen. Jag är hästskötare och både Karin och Gunnar ville ha med mig, så jag ställer givitvis upp. Sen ska jag och Karin gå igenom hästarna hon har, hur de ska ridas, hur länge, mat, hagar osvosv då jag ska ta hand om de STORA djuren.

Kommer slänga upp ett inlägg då och då under morgonen imorgon, om jag kommer på hur man kan lägga in bilder. Går inte från telefonen, dör. Eller så lämnar jag den hemma då jag ändå inte har något internet. (endast en vecka kvar)
Får se. Får be någon snäll människa uppdatera åt mig annars, se hur det blir.

Förlåt för osammanhängade inlägg, men trött som satan!

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0