Veckan är busy busy

Lördag: Vara hos Karin strax innan 8 med två hästar. (Ubbe och Otto) Trimmar dem medans Karin trimmar sina. Otto åker med hem Ubbe stannar där, eller åker med hem. Osäker ännu. Har med mig grejer och allt till han givitvis.
Åker med Karin på tävlingen och hjälper till.

Söndag: Rida hästarna här hemma. (stallet fixas)

Måndag: Fixar stallet och rider. Kanske åker till Martinsen och sover där eller så åker jag på Tisdag.

Tisdag: Åker till Martinsen. Ubbe står antingen där eller så har jag med han. Trimmar Ubbe. Och några av Karins hästar.

Onsdag: Samma sak.

Torsdag: Samma sak.

Fredag: Åker hem.

Helgen: Träffa vänner. Ridpassen varierar, tro mig :)
Fixar även stallet hos Martinsen. Utsläpp/Insläpp. Mat och mocka osv. Listan kan bli lång, jag kommer bränna måååånga kalorier denna veckan :)

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0