Äntligen :D

Hejhej :)
Har ju varit hemma nästan hela veckan ?
Men idag så ska jag äntligen gå till Praon ! ska nämligen till Ribbes mormor .. hon äger ett företag som gör typ klister märken som man sätter på bilar och sånt (A)
Sen hände en jävligt bra sak ogr :O
Jag kollar ju lite smått på hästar(D-Ponnys) och jag har hittar 3 eller jah flera ,,, men dom hära var ju enna nära och så .. men ilf .. mamma fick titta på dom igr .. hon värkade ganska intresserad..
1. Läromästare ( kan inte priset i hövvetxd)
2. 7 åring JÄVLIGT fin ;o (95 .000)
3. 11 eller 10? Skit snygg (130.000)
Såå mamma sa ilf vid frukost bordet..
-Kelly? , då har vi alltså 3 hästar som vi kanske kan gå och kolla på snart?
Och jag baahh , strålade upp :D
OCH  JAG VAR NÄRA PÅ ATT STÄLLA MIG PÅ BORDE OCH SKRIKA JAAHHHH! xd< 3
haha - nää det var jag inte men det känndes änna bra ?
jaja <3
Nu ska jag sitta och ha tråkigt i typ 1 1/" timme ? (A) <3
Pusspuss <3
Vill men kan inte släppa taget av dig .. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0