BJUDER PÅ BILDEN xd

hejhej :D
Dagen idag har varit litttteee speciel om man säger så xd

-Först bär jag och Amanda av till Överby .. och Shoppar loss (Y)
-När vi ska åka med bussen visar det sig att den inte ska komma ..
-väntar i Trollhättan i ca 1 1/2 timma ...
-När vi  har gått från alla affärer .. visar det sig att jag glömmt alla mina påsar i en affär :O
-Hittar påsen ..piiuuhhh
-Bussen är 115 min försenad .  :(
-Bussen kommer inte upp för en backe i sylte   -.- fastnar i ca 30 min ..
-bussen kommer loss .. men då visar det sig att det kanske hänt ngt framför .. vänta i ca 1 timme ;O
-Kommer ut på stora vägen .. men när vi ska hoppa av .. så säger buss chafören att han inte ska stanna bara för att han inte vill fastna ... såå vi får hoppa av en busshålls plats efter (PANIK)
-Blåsan spricker nästan :0
-kommer hem och nu sitter jag här och väntar på att amanda ska bli färdig med maten xd <3

Pusshej .. hare bra


xoxo

//kelly <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0