:')

Sitter nu här med Klara brodal, ska dra till stallet o rida Coogaaa :D
Ska ha hoppträna Klara. HIHIHI, *happyface*
Och igår så red vi lite på ängen, Klara litade somsagt inte på att det var mjuk o fint så jag fick hoppa upp och känna. Precis som jag sa så var det ingen fara så jag travade på volter och testade även lite galopp.
Jag måste erkänna att jag hade grymt fel om hästen, han e verkligen framåt och glad. TUMMEN UPP (Y)

Så idag när jag ska hjälpa klara kommer det mest bli:
*lösgjöra
*gymnastik
*styrketräning
*smidighet
Sen även lite bommar, själv har jag gjort alla övningar och de funkar verkligen. Mer hur de såg ut får ni veta senare.

Nu ska vi dra, lite bilder på Klara och Cooga o de som kopierar bilderna utan tillåtelse anmäls!







Kommentarer
Postat av: Anonym

sikken söt häst. GE MIG

2010-12-05 @ 11:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0