*gilla*

GBG'S HorseShow 2011

Torsdag: Familjeen
Fredag: Klara Brodaal
Lördag: Klara Brodaaaaal igen  (y)

~

Gött att skippa skolan, och jag ska shoppa så det sprutar ur öronen. N
hahaha, nej. Men har ju lite grejer som jag VILL ha och som jag BEHÖVER köpa.
Men först är det julafton och då får man ju se vad man får då, behöver kanske inte köpa allt jag vill ha eftersom jag kanske får de i julklapp? (a)

~

Elsa var ju som sagt här och vi tog en maaaaaaaaaaaaaassa bilder, webb bilderna finns på Facebook.
Men lägger upp några här, sen så tog vi kort med system. Ska hämta den o ladda över de och lägga ut de här (y)
Jenny Wissen@fb


Det var en del av bilderna, mer finns på facebook, Jenny Wissen @ fb

Nu ska jag fixa de andra bilderna (Y)

Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. tack Jenny för ditt stöd. Du är snäll. <3<3<3

2010-12-15 @ 20:28:14
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0