Gillasss (A)

Hejhej :D
en liten uppdate från går dagen .. hände massa kuliga saker (A)
På morgonen så hade ju Amanda varit här och sovit över och så.. så vi satt och kollade på lite hästar/D-ponnys xd
Sen hade mamma lovat mig att ringa till dom hästarna jag såå gärna ville prov rida och så .. såå hon ringde till den hästen som kostade runt 130 000 kr först.. den verkade JÄTTE bra och sånt .. men tyvärr så hade den en spekulant till som tydligen skulle sova över hos dom och sånt .. såå jag tror det är rätt kört ://
Jaja mamma ringde sedan till dom som hade 2 hästar till salu .. men dom svarade inte såå mamma pratade in ett medelande om att dom kunde ringa tbx och sånt :D
Sen så hade mamma och Gunnar bestämt sig för att åka till Ale backen och åka skidor .. såå jag hoppade på .. men eftersom att det bara är 2 backar där såå var det inte så kul men jag bytte sedan till snowboard MKT roligare xd
Kunde readn från början göra serpentiner och allt :D skiitt kul xd .. för jag brukar inte kunna göra det från början eftersom att det varit ett tag sen vi åkte förra året xD
Senare så när vi kommer hem så ringer telefonen .. och det visar sig vara dom som hade domdära 2 hästarna ..och då har mamma helt plötslligt bestämmt att vi ska åka och kolla på dom på torsdag :D
Sen så när jag kommit hem från stallet ringer det på dörren och där står Mollie :D som vill ut och åka pulka (Y)
såå jag var i stortsätt igång HELA dan xd
Jajaj .. nu ska jag till Thn och handla Jul Klappar :D
Pusspuss <3
//kelly <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0