Härlig skoldag :D

Hejhej :D'
Dagen idag har varit najjss .. först började jag med ngt som var mindre "najs" .. sen så kom jag till skolan och satte mig vod datan .. för resten av klassen hade inte kommit tbx från idrotten så bara fb för mig xd
sedan NÄR dom kom tbx såå var det rast i 20 min (Y)(Y)
sedan var det ringen i ca ... 45 min ?
Sedan eng läx förhör :D
Och sedan när man var färdig med det så skulle man läsa en sak på eng med 2 andra .. såå jag  fick "läsa" med Michael och KarroParro xd
Men ist såå satt vi vid fb och taggade varandra på olika kort HAHAHAh   roligt liv? (A)
jaja sedan var det lunch rast i 45 min .. och rästen av dagen så tittade vi på en film + att vi fick sluta tidigare :D KULLLLLLLLL (A) <3
Jaja nu ska jag till Ale- Ridsport och kolla på Nytt vinter täcke till Prinsen (Y) <3
Pusshej <3
Bilden fick Sharon och MONGO jag stå för xd <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0