Hejhej

HEJ HEJ :D <3

Har haft lite dålig uppdate nu för tiden ://
Men det har varait såå mkt med skolan , och hästarna (n)
Men jag ska försöka att bli bätte :D
Men idag har faktist nästan INGET hänt ;o
Bara skola .. och gick en snabb sväng förbi stallet och tog in hästarna .. Torsdagar suuger seriöst :C

Joohhoo det har hänt en saak idag :D
På morgonen så gick jag till pilen (tandställningsgrejs) och mätte och sånt .. asså dom frågade om jag VILLE ha tandställning .. och precis när nej skulle komma ur min mun , sticker min mamma fram sitt huvud och nickar och säger JA !
Blöööö .. på henne ;'(
Menmen sedan så skulle dom ta KORT?!
såå jäävvllllaaaa ont fick jag ;o
Dom lixom töjde mina munjipor och jag blev hellltt röd runt munnen ;(
jaja nu sitter jag här och försöker göra läxor (Y)
Pusspuss <3






//Kelly <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0