home sweet home

Var i skolan idag, hade No prov o ägde på det (:
Kan alla namn på hjärtat ink magspjälkningen (Y) Så nu återstår o se om jag blir godkänd eller inte :)

Dagen började lite sådär, ont i magen deppig osv. Men efter att träffat en och pratat o ... Så blev jag verkligen riktigt glad. HAHA, hyper faktiskt :)
O nu har det löst sig med min kompis som har haft det svårt med en annan. o jag o en hjälpte till :D
VI ÄR DUKTIGA!

Imon är det Anna träning. Ska ha en annan ponny. Så vi får ser hur det går. Och jag ska dra direkt efter skolan så ska käka pizza o ska se om jag ska köpa nya skor (:

Nu ska jag kolla klart på Bonde söker fru  sen blir det Grey's antomy. (STAVNING)

puuuussohej.


Blundar för sanningen, för mycket smärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0