HOME ~

Värsta Chilldagen.

Kom till skolan - samlades i klassrummet - gick till gympsalen o kolla på Lucia - upp igen och fika. Nanja å jag köpte fika ist o satte oss på nägra bänkar i skolan och snackade med några - dansa, palla inte så vi pratade med några - elevens val, skulle gå efter ens IUP. tog bild, pratade mest men gjorde en o annan bild - bild igen.
Jag hade inte valt något och tog samma som Nanja då jag behövde måla lite :)

Jag & Nanja stack till donken och käkade glass.

Jag vet inte hur jag säga vad jag vill säga, för allt jag vill säga kan bli fel på några sekunder men allt känns så rätt. Du är speciell och jag kan inte släppa dig. Idag var bäst, tack du betyder mer än va du tror.

Jag kan simma, men i dina ögon druknar jag.

En bildbomb på Otto kan komma ikväll (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0