lite update hade vart bra ja :)

HAHA, I'M BACK (:

Igår tränade jag för Anna med en annan ponny. Gick riktigt bra :D
Och Cindy, Thistle o Zack fick vila. Zack får sin vinter vila o rids lite då o då och Cindy går inte jätte hårt nu. Thistle red jag i hagen i snön, galen liten ponny med en motor som heter duga.

Skolan idag, lite halv krasslig. Men Nanja o Anna är värd guld. De får en att alltid att le. Tur att man har dem som närmast, Vet helt ärligt inte vad jag hade gjort utan dem.
Gick igenom skoldagen o skötte mig.

Helt seriöst, sluta utnyttja mig. Jag går inte på de. Jag hatar att du gör så, o framförallt så hatar jag dig.
TACK MIN NANJA TILL FRU O MIN O NANJAS VOVVE ANNA :D
jag älskar er mest pluttisar <33333333333333

Imon blir det att rida ut ponnysarna o sen åka iväg o rida. Sen till klarabrodal om jag pallar det. Asså om jag är någolunda frisk. *HOPPAS JA BLIR FRISK*
Annars blir det Nanja på söndag (y)





Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken ponny red du?

2010-12-05 @ 11:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0