skolaa

Chill dag i skolan. Den var helt okej förutom SPANSKAprovet som gick åt helvete. Har inte kunnat plugga då jag har vart halvt sjuk o inte haft böcker.
HMMM. bad bad bad

Men slutet av skolan, efter sista lektionen. Då smälte jag. Hur kan man bara göra så, det går inte förklara.
Du är så speciell, jag vet inte var jag ska ta vägen. När du höll min hand ville jag bara att det skulle vara vi två.
Ska inte avslöja för mycket, men Jenny är den lyckligaste på jorden !!



Och imon är det matteprov så nu ska jag gå o plugga.
Hästarna har sin lilla vila o rids lite då o då. Ska rida i snön nu i veckan. GALET KUL ?!

Det är du som gör att jag går upp på morgonen, Det är du som får mig att le och det är du som gör mitt hjärta helt igen och visar vad ä k t a  k ä r l e k  är.

bl.a de första bilderna på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0