udaaaaatte

min update har inte vart så bra för jag har haft såkallad " tjejkväll " med Jasse, Siri å Anna. Vi red hästarna + tolkade bakom de.
Kollat på massa film, massa skratt.
Vi köpte 4 drickor, 2 fulla godispåsar å 2 chipspåsar = GOTT

___________________________________________________________-

Nu är jag med Klara Brodal å ska sova över å sen åker jag hem imon å ska rida.
Red Thistle innan jag kom hit, de andra hästarna gick igår å ficade stallen å sen körde mamma ner mig hit (y)

TILL FLODA, hahah ;)
Nu ska jag å Klara dra till Ica å köpa godis. :)

Bilder å sånt kommer sen + videoklipp när jag å klara lagar mat :D
______________________________________________________________
Twixy, jag älskar dej hjärtat mitt <3
min kärlek till dig är nu, då och föralltod ! (L)



/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0