upppdaaatte

haha, jag känner mig så duktig på att uppdatera... eller inte.
Men nu är det så mycket med skolan att jag inte hinner vid datan. Men jag kan berätta lite om vad som har hänt :)

* jag tränade igår och det gick jätte bra och jag är superduper nöjd.

*jag lovade film sen jag var med Klara, men min mobils knappar la av och jag får se hur jag gör med filmerna.Själv hoppade jag Cooga o han hoppade såhäääär fint också :)

*
Du gör mig glad, du gör mig speciell. Jag vill aldrig låta dig försvinna. Håll min hand och släpp den aldrig.

Det var iaf lite om vad som har hänt. Och idag var det matteprov, G-delen gjorde jag och det gick faktiskt helt okej. Svarade nästan på alla, alla förutom en. Men jag tror det gick riktigt bra.

Hästarna har sin lilla vila nu så jag vet inte riktigt va jag ska skriva mer...

Nu ska jag fixa lite grejer på datan sen blir det tv nästa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0