VÄÄÄÄNNNEEEEERR

NellieB om FRÅN OSS ALLA, TILL ER ALLA (:: God Jul Jenny å Kelly. Hoppas ni får en bra dag å kväll. http://nellieberntsson.blogg.se Tack Nellie, detsamma :) Imon blir det tjejerna Anna, Jasse å Siri. De ska sova här från imon-tisdag. = Najs. Och Nanja kunde inte men jag älskar de här tjejerna grymt mycket, BFF (L) Å de har alltid stöttat mej å de är helt klart bäst så är det bara. Nanja <3 Anna <3 Jasse <3 Siri <3 Imon blir fett najs (y) ska faktiskt lägga ut bilder på va jag har fått i julklapp imon innan B-rudarna kommer ;) förlåt att inlägget blev rörigt, eftersom min data la av så sitter jag vid pappas å då är det en aning krångel med blogg.se på denna. Därför blir textena så :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0