(Y)



Tjaaatjaaaa xd
Nu är jag här ifarten igen (A)
Nä men idag har det inte hänt såå mkt .. mäst lixom chiilllaaaaatt .. fast nyss var jag i stallet och mockade skiiiiit och gjorde hö påsar :D
Sedan kom vi på att hästarna kanske skulle tycka att det vah kul att ha lite  "mat" i hage xd
Sååå vi tog med 2 HELA granar såå att dom kunde ha i hagen!
Sen så tog jag en liteliteliiiiteeeen gran som Sharon kunde ha i boxen + några grenar oxo .. så nu HOPPAS jag att dom är glada xd

Snart kommer lite meerraa gäster som ska fira min sysster .. sedan blire att provrida 2 ponnyssar i Uddevalla . och då ska Proffisonella filmaren FannyBus komma med och filma :D

Jajaj .. pusshej<3

//Kelly





Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du köpa ny häst ?

varför då ? ;)

2010-12-12 @ 19:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0