Blöö-Dag :(

Det var inte min och Sharons dag idag ://
Asså vi kom typ 1 1/2 timme tidigt , och jag hade en sen start såå vi tog det lilla lugna .. vi gick banan i lugt tempo..
Går till transporten , fixar och grejar .. sen bara hoppar upp på Hästen .. sen så kommer man upp och ska kolla hur många det är kvar tills man ska in på fram hoppningen .. och frågar som vandligt :
- När får Kelly Wessling gå in?
Dom börjar rota i sina papper , och tittar JÄVLIGT argt på mej , och säger ..
- Du skulle juh varit inne för länge sen :0
Jag får panik , och bara stirrar ,,, hur faan skulle jag göra nu ? :O
Dom bah , vi ska kolla .. Faan asså värsta mardrömmen .. men . jah dom går och tar värdens år på sig ,, dom pratar och sånt .. och så plötsligt hör jag .. In på baanan har vi KELLY WESSLING , på SHARON...
Jag GAPAR och vänder mig om och tittar på Fanny som står bakom mej , och ser lika förvånad ut .. jag travar fram .. och ser att ngn annan har börjat .. faan nu var det köörrtt ..
sedan ser jag att faktist En bryr sig .. hon säger vänta , jag ska ringa överdommaren , och fråga .. och ler :)
Jag är fortfarande i chock och letar med blicken efter mamma .. som ett litet barn som var bort tappad av sin mamma ,,ser henne gå långsamt in på fram hoppningen .. travar dit .. och säger att dom flyttat ner mig.. till siata start., ser på hela henne att hon inte fattar ngt .. utan att bry mig såå skriker jag
- SÄNK RÄCKET!
Hon springer dit och gör vad jag säger....
jag går in på banan ..känner hur hästen inte riktigt är med mig .. asså faan detta kunde inte vara bra för stackars lilla shron ? :(
Kliver över 1 an - får inte i gång galoppen till 2an ..- Tvär STOPP !-- volt hoppar med seg fart.. - 3 an .. STOpp :(
Jag skyller absolut inget på Sharon ... utan Allt på mig som inte hade koll på tiden ://
Men men med katastrof denna dagen ,, så tar vi dom i morgon :D <3
Pusspuss !

Kelly


Kommentarer
Postat av: FAnny

HAHAHAHHAHAH MINNEN ASSÅ :D

2011-04-04 @ 15:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0