Chacha :D

Hej har varit lite klumpig ;D
jag tror att ni vet ganska mkt om jenny och om vad hon hoppar och sånt?
.. Sååå jag tänkte berätta lite om mig själv (Y)
Mitt fullständiga namn är Kelly - Elin - Marie - Wessling
Jag är en tidig 97a alltså just nu 13 år , jag har ridit i ungefär hela mitt liv , och nästan alltid haft en häst i mitt liv :)
För ca 2- eller var det 1.. jaja så kom jag och min mamma överäns om att jag skulle vänta med att köpa ponny. JAg växte och jag ville inte riikkktigt gå upp till D-ponny .. så jag fick ist en c-ponny som jag kunde ha på foder (Y)
Just nu tävlar vi från l.B upp til msv , fat man kan säga mäst l.a :D ehh , vi har inte tävlat Dressyr .. bara för att jag inte haft intresse för det.. hahah asså jag kommer inte på mer vad jag ska skriva ;D
men men om ni har ngra frågor så kan ni bara fråga

Pusspuss

Kelly

Ps - taggar för Änglahoppet nu i hälgen :D <3


Kommentarer
Postat av: NellieB

Lycka till...komer va där å titta. Ska bo me Jenny Jansson. Så jag ser säkert dej. =D

2010-11-03 @ 19:54:23
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0