gomorron :)

Just nu sitter jag vid datan, pappas data faktiskt ;) Och den har lite problem, går inte att ladda upp bild så ni får klara er utan någon bild nu. Ja, som Kelly sa så ska jag kanske till henne idag, ska snacka med mamma. Pappa kunde köra mig så jag är mycket glader :D Och Cindy ska dressyrtränas och Thistle och Zack ska jag skritta barbacka. *VI GILLAR* Nu ska jag gå och fixa mig och ta på mig lite mer kläder. Det blåser härligt och mina strumpor är blöta för att moppen dog förut. Skulle släppa ut hästarna hos grannen (eftersom vi inte har plats här hemma ännu då vi fortfarande bygger) och på vägen hem så dog moppen. Fick rulla den upp för backarna och rulla ner för :) Ni få hadet och vi fick rätt mycket kommentarer igår, då vi knappt gjorde något inlägg :) /JENNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0