HAALLO

Tränade Thistle idag, han va jäkligt pigg o framåt och jag fick göra antal halter ink lydnad hela tiden.
Men han slappnade av mer och blev riktigt lydig. Hoppade inte högt då det var hårt underlag i manegen och sen är höjden inte allt. Utan idag var Emma ute efter lydnad, vägar och så hoppade vi en tre kombi med studs in och uthindret låg på 115 igen. O jag var såhäääääääär glad.
Han hoppade verkligen i alla lägen och gör allt för att får beröm. MIN STJÄRNA!!


Nu blir det rååååplugg då jag har engelska prov imon. Dags att pluugga.
pusss
Mmm .. frukost x)) <3
Snodde kellys bild. Blev galet sugen på macka nu. Ska nog springa ner och fixa en.
YUMMIII

NY ÖNSKELISTA KOMMER UPP.
HELT 100 PÅ VA JAG VILL HA NU (y)
SÅ HÅLL KOLL :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0