Hej allihopa :D

Hejhej :)
Har som Jenny sagt varit lite upp och ner med uppdateringrna ://
-INTE BRA (nn)
Jajaj .. och JAG tycker att NI är dåliga på att komentera !
Såå både vi (jag och jenny) måste bli bättre på att uppdatera !
JAJA .. idag har inte hänt så mkt .. Områdes arbeta HELA dan (sex och samlevnad) !
ahhaha .. asa kul ;D
näst sista lektionen så skulle vi ha NO . och då skulle vi gemföra olika saker som te:x
•Bindor
•KONDOMER
•Tamponger!
HAHAH .. jävligt kul ;)
Sen fick vi sluta en 1/2 timme tidigare :D
När jag kom hem så åt jag spelade/gekade jag lite på fb  .. och sedan typ segade jag ner till stallet .. och sedan red jag Sharon päron .. Trodde värkligen att hon skulle vara helt störd .. men men inte min lilla ängel xd
Sjukkkkt duktig faktiskt :O
ahh .. helt KO lugn !
ahh .. kommer ta ALLA på tfrk SKIITTT lätt (A) hahaha skojja bara :P
Jajaj .. nu ska jag vara duktig och plugga för matte provet imn (Y) <3
<3


Kelly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0