hemma

hahah, nu är jag äntligen hemma. Pappa körde mig till Kelly igår och jag kom hem idag. Skulle tagit bussen som gick tre över tolv. Så vi gick ner till busshållplatsen och väntade. Men det kom fan ingen buss. Då kollar jag på tidtabellen nere vid hållplatsen, så är det självklart ingen buss kommer ?! Så vi gick hem till Kelly och gjorde kladdkaka. "KLADDKAKA" Den typ bäbismat. Va bara att stoppa in i munnen och svälja. Och inte tugga. BLÖ:( Gick ner till hållplatsen och bussen kom kl 1. Då gick jag på och kom på att jag glömde busskortet hemma i ödenäs:p Men jag löste det så fint så. Sant på den dumma bussen i en och halv timme. Kom till gbg och satte mig på tåget. Sen kom jag ju på att jag kunde gå till pappas jobb. Inte så långt ifrån centralen. Gick dit. Men jag hade aldrig gått dit förut, bara åkt. Så jag pratade med pappa i tele så fick han vägleda mig och jag vet nu vägen dit :D Åkte hem och vi köpte pommes på vägen (a) Och när jag kom hem bytte jag kläder och borstade Zack. Åkte iväg och skulle träna för Anna. -"det är verkligen jätte kul att följa hans utveckling. Och du har ju gjort allt själv så du borde vara riktigt stolt över dig själv. Han har blivit jätte duktig och suger verkligen tag i hindrerna. Kom du ihåg när han inte gick och svänga och han inte orkade en hel träning. Nu har är han jätte fin och har så otroligt fina muskler. Han hoppar ju högre och högre och ni har kanon flytt. Så du borde vara nöjd med din ponny och vad du har åstadkommit med. Jag vill verkligen fortsätta att följa utveckling med han och dig!" Det va kommentaren man fick i slutet. Min lilla bäbis är så duktig. BÄSTA 5-ÅRINGEN som finns inom C-ponnys :) Nu ska jag upp till min data så ni får lite bilder. Sitter som ni då fattar vid pappas.;) See ya.. snart :D /jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har sett dig och din ungponny Zack på tävlingsbanan. Du rider han jätte fint och han är så otroligt söt som en stor nallebjörn<33333

2010-11-05 @ 01:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0