Jobbigt värre (nn)!!

Lite gott och blandat på Sharoon päron :D <3
Dagen idag har varit lite sådär - prao vecka - på nya skolan (Y)
Först började jag med att hälsa , och alla små barn typ kom och frågade en massa sakr som te:x Har du svåra läxor, vad heter du O.S:V ilf , sen så skulle det vara lunch .. och jag började få en huvudvärk.. och som vadligt brydde jag mig inte rikgtigt , men så efetr ett tag fick jag en jätte huvudvärk , och fick springa och dricka .. hjälpte inte heller .. sen fick jag ont i magen (KUNDE KNAPPT GÅ) .. så då visste jag vad det var .. migrän -.-'' inte kul .. haft det ett tag nu ca 1 1/2 år nu .. inte kullll (N)
Så jag åkte hem tidigare från praon idag .. och på bussen såv jag och när det var dags att vakna .. så hjälpte det inte ens när Ribbe petade på min kind ? ahhahaha
Sen så somnade jag när jag kom hem oxo ca 3-8 .. och hade frf en huvudvärk? :'0
Såå nu ska jag hoppa in i duchen och sedan sov ien (Y) <3
Pusspuss (L)













XOXO

//Kelly <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0