nuså.

nu har jag fixat design + header.
HAHAHAH, headern gjorde jag bara på några minuter. men tyckte det var snyggare med något iaf.
så den får ni leva med tillsvidare.

HISS:

* SKÖNT MED LOV.
* Jag har inte skickat alls mycket sms.
* Mina ponnysar slappnar av mycket mer nu och går på tygel alla gånger.

DISS:
* Skolan börjar efter helgen.
* Det blir mindre och mindre tävlingar nu de sista månaderna.
* Vet fortfarande inte hur jag ska göra med "erbjudert/n"


bilden är på Twixy, som jag har lånat ut till Amanda. haha, ni kan få bilder på dem senare om ni vill ? :)

Kommentarer
Postat av: linnea

jag såg att du hade gjort en ny.

hoppas det blir grym blogg som du hade innan Jenny.

och jag är nyfiken på kelly :) lycka till iaf :D

2010-11-02 @ 23:24:45
Postat av: anonym

jag vill se amanda och twixy. det är verkligen ett jätte fint ekipage :)

2010-11-03 @ 01:02:33
Postat av: Sara

jag vill gärna se bilder på Twixy och Amanda.

Hur gammal är Amanda och hur gammal är Twixy? :)



du får be Kelly skriva något NU :D

2010-11-03 @ 01:03:45
Postat av: ...

Hej Kelly.

jag följde Jennys blogg innan och vet vad hon hoppar för höjder med sina olika hästar.

men vad hoppar du för höjder och med vilka hästar?

har du egen häst?

Puss <3

2010-11-03 @ 01:05:22
Postat av: Anonym

Hej , jätte glad att ni komenterar :D

Såg att ni inte visste så mkt om mej ,, och jag förstår varför hehe (Y)



.. sååå jag har gjort ett inlägg .. så kolla (Y)

2010-11-03 @ 10:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0