ojoj

Min update har inte vart den bästa.
Har vart med Elsa sen i torsdags och vi har haft så fucking jävla kul :)
Jag sov hos Elsa i torsdag och hon hängde med mig efter skolan på fredan och då skulle min granne/kompis ha ett lan med sina polare och jag o Elsa kunde inte låta bli att komma dít. Men först blev det fixa stallen o hästarna. Men vi gick dit vid elva och hade galet kul. Skratta som fan. Saknar det redan. Gick hem vid halv tre på natten. TREVLIGT VIDARE

Vaknade sjukt trötta på lördagen men hästarna skulle ut så vi släppte ut hästarna. O åt frulle. Sen blev det att rida Zack o Cindy. Skit kul. Red i snön med täcke o hela fallerullan. Och gick sen till grannen o va där men va inte där så länge utan vi gick hem å bakade kladdkaka (y)

Vaknade idag sjukt PIGGA. Men Emily hade inte släppt ut hästarna (?!) Så vi tog hästarna hemma o Emily där borta.
Åt frulle seeegggga. O gick sen bort o tolkade bakom Lana. Lilla stjärnan. Sen tolkade vi bakom Zack. Första gången för han, Han skötte sig utmärkt. Lite pigg eftersom han har sin vila o rids lite då o då.
Åkte sen iväg med Elsa o red. Sen så åkte jag med henne hem o då hade vi världens jäkla kuddkrig. Slog i min näsa i sängen o Elsa fick en rak höger utan meningen. Glömde att jag inte hade någon kudde i handen :$

OJOJ,SÅ MYCKET TEXT.

btw, jag tränade Thistle för tobbe i lördags. Elsa filmade lite. Han skötte sig utmärkt. Fan va glad ja va. Allt låg på 1.15 o han hoppade som f*n. O vi hade flytet och ja ALLT.
Imon blir det Emma-träningen sen ska han ta det lite lugnt o chiilla :D










Och den bilden får avsluta detta inlägg. tack för helgen Elsa. o tack till de underbara ponnysarna som e bäääääst!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0