Svar på frågor:

NellieB om inlägget hemma
sv. Tack för att Ni läser min blogg. <3

svar: det gör vi så ofta vi kan <3

Anonym om inlägget hemma
jag har sett dig och din ungponny Zack på tävlingsbanan. Du rider han jätte fint och han är så otroligt söt som en stor nallebjörn<33333

svar: va kul :) Det värmer en när man får sånahär kommentarer. Blir så glad :)
oja visst e han som en stor nallebjörn.

Anonym om inlägget sent inlägg
hon är så himla fin. önskar mig precis en sån ponny! <3

svar: aw, tack. Hon är min lilla prinssesa. och jag rekommenderar irländre starkt. så snälla i både i hantering och i psyket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. kan du inte skriva ett långt inlägg om Twixy hur hon var i början till idag?

hade vart jätte roligt att läsa :DDDD

2010-11-05 @ 02:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0