SVAR PÅ FRÅGOR.

Linnea om inlägget nuså. 

jag såg att du hade gjort en ny.
hoppas det blir grym blogg som du hade innan Jenny.
och jag är nyfiken på kelly :) lycka till iaf :D

awie, tack. kul att du följer redan nu :)

Anonym om inlägget nuså.

jag vill se amanda och twixy. det är verkligen ett jätte fint ekipage :)

haha, jag kan hälsa henne det ;) jag tror du menar ´"de". men ja, dem är jätte fina tillsammans.

Sara om inlägget nuså.

jag vill gärna se bilder på Twixy och Amanda.
Hur gammal är Amanda och hur gammal är Twixy? :)

du får be Kelly skriva något NU :D

Va bra. de kommer upp imon :)
Amanda är 11 år och Twixy är 15.
Jag ska snacka med Kelly.

Anonym om inlägget nuså.

-
den kan Kelly svara på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0