ut i snön

Anonym om Bart, du kommer alltid att finnas i mitt hjärta<3:
han verkade ha ett hjärta utav guld. har läst inläggen tidigare på din blogg om honom.
r.i.p.

hoppas du skriver lite dressyrtips, skulle verkligen vara tacksam för det :)
tack i förhand!

Svar: tro mig, det hade han. O va kul att du har hängt med så länge. :)
r.i.p
jag lovar att jag ska hinna skriva lite tips. Rider själv dressyr regelbundet. Dressyr gör otroligt mycket inom hoppningen. Så jag ska hinna skriva lite :)


Nu ska jag ut och fixa i stallet. Hästarna ska få stå eftersom de varnar för snöstorm och nu är det ju kramsnö och det blir såhäääääääääääääääär stora styltor. Så jag ska pyssla lite med dem (:
Och som sagt så ska jag fixa lite dressyr tips till olika hästar dvs. pigga/heta och slöa/lata. Ja, lite häst till häst :D
Nu ska jag dra. pusssoheeej

Igga texten på den övre. det var min gamla gamla gamla blogg xd


Kommentarer
Postat av: amelia

hur gör man en sån bild du har gjort?

snälla säg, hade vart kul o veta :)

2010-11-22 @ 21:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0