Hejhej :)

Hej hej allihopa :D

Eftersom att jag har tråkigt ska jag göra ett inläg :D
Tänkte visa vad jag har på mig .. och vad Sharon har på sig .. när vi tävlar :D

Sharon:

John Wittikaer Shabrak .(det mörkblåa)

John Wittikaer huva :D

Eskadron benskydd-Bruna (Y)

-KNIGHTS SADEL -Ljus brun (hittade ingen bild)

Bling bannband (inte den som är på bilden )
-GLOBUS TRÄNS!

Jag:

-KAVAJ , Jacson :D
-VITA domani ridbyxor!

Mörblåa Jacson vantar :D

Pioneer stövlar :D
-JACSON tävlings shorta blingad drag keidja !
,j,j
Mina underbara strumpor ;D -olika för varje tävling - men dom bästa :D
•KL
•Equline
•Rhalph Loren *Stavning*

-Amicel Hjälm - Svart och ljusblå ;D
-Väst  HL svart :D

Jajaj .. nu ska jag sova pusshejjj <3

// Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0