älskar sol

Jag gillar verkligen vädret idag men har nu suttit inne på mitt rum ett tag och kollat på film.

* The Twilight Saga
Har sett den innan men det är bara något speciellt med denna filmen som jag bara älskar och jag har sett den tusen gånger om men den är bara så jäkla bra. Robert och Kristin är som gjorda för den här filmen.

*
The Last Song
Första gången jag ser den och den är grymt bra. Och jag älskar den och jag började nästan, bara nästan gråta. Och Miley och Liam gjorde filmen så sjukt bra.

* Inception
Efter alla som har sagt att den är svår att förstå så tänkte jag att jag kunde titta på den då jag ändå alltid viljat se den. Helt ärligt.. vad är de som är så svårt att förstå?
Man fattar den riktigt bra och Leo och är grym bra.

Jag har nu vart ute och grillat med pappa och hans kompisar med alla småbarn. Så nu ska jag gå bort och rida lite. Skulle vart med Allis men kunde inte då annat kom i vägen. Men vi ska allt träffas nu i veckan.

Nu ska jag ut och fixa och ha en allmänt chill.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0