bilder, jenny.

Förlåt för min urdåliga update, har inte alls haft tid till bloggen.

Igår var jag & bästa Siri på allum och shoppade loss. Blev rätt mycket. Vi sprang överallt och ingenstans.
Sen skulle vi äta på Max, då kan man ju sätta sig utanför max. Vi satt där och sen kom tydligen en väldigt söt kille, så säger Siri såhär:
- Vad betyder EB ?
jag -
efterbliven Siri
Sen så säger hon aha och snubblar sig ner från ETT TRAPPSTEG och sen skrattar hon över hela Allum och ville inget annat än att komma bort därifrån
Killen sa -
Vad hände egentligen ?
Hans mamma -
Hon snubblade på trappsteget
HAHAHA, om killen hade kunnat skratta högt så hade han gjort de, tro mig!

Bjuder på lite bilder nudå som jag tog när jag kom hem.

Mina ögon är så blåa, ingen redigering på dem.






Bilder på vad jag köpte kan jag fixa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0