borde inte vara inne

Sprang in nu efter har ridit Thistle & Ubbe.

Hoppade i paddocken. satte upp lite hinder. Hoppade inte alls högt, låg på 70-80 cm. Meningen var att jag skulle få bra distanser och bra avsprångspunkt och sen även kunna hoppa omhoppningsvängar osv.

1.

2.

Sen satte vi ihop detta till en bana osv.
Thistle har nog aldrig gått så bra i paddocken här hemma på länge, när jag red fram han så gjorde jag mycket öppna, skänkelvikningar, volter i båda varven..
han gick på tygel direkt och han var som ett gummiband, öka och länga utan att komma ur form.
Galoppen var klockren, och sprången på hindrerna = OMG. han är bäst.

Ubbe gick lika bra, inget snack om saken.

Mina stjärnor.

mina fina älskade paintbilder oxå :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0