Dagens BILDER ! ---> SHARON <3<3

Tog som sagt bilder ... INTE alla där imot -.-'' men jag kunde inte få alla samtidigt .. skulle ta 100 ÅR ;)
Men bjuder på dom jag fått (A) <3
Det var såklart inte alla bilderna ,,, MEN det tar en såå oendligt lång tid att ladda upp ;)
Jaaa detta var nog den sista bildbomben på mig och sahron :'//
Men jag kanske bara kanske ska göra min sista "tävling" / Clearrond på Onsdag .. hoppashoppas .. och då ska jag försöka få med mig samma fotograf -- > TACK TACK <--- Linn Friberg för bilderna !! <3

Nu ska jag gå ner och kolla på Mamma Mia :D

Kometera Gärna ...
Sätt betyg ?
Skulle vara jätte kul för mig att läsa igenom senare :) <3

xoxo


Kommentarer
Postat av: maria

Hej alla bilderna var fina speciellt bild två och sex. Där har ljuset hamnat så bra. måste kännas kul att ha lite minen, men kan förstå att det är svårt att släppa taget.:/ Men det måste ju kännas skönt att du kan hälsa på henne :D

2011-04-26 @ 06:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0