finally

Känns riktigt kul att börja blogga varje dag, kommentarer lite här och där. Fortsätt så, ni gör bloggningen riktigt kul igen.

Jag sov ju över hos en kompis idag, bara allmänt jäkla kul. Drog till Alingsås där pappa hämtade mig så drog vi till Donken och åt. MUMS,  mc flurry (L)

Jag kom hem och bytte om och gick bort till de ena stallet där Emily, Linnea & My var och longerade Lilleman och Lana. Släppte dem sen så de fick springa lösa.
Tog in Lana sen och släppte ut Cindy tillsammans med Lilleman i paddocken.
Satte också upp hinder på långsidan så hon fick hoppa. Hoppade 2 dm över 110 ?!!
My ville skritta ut Zack så hon fick göra de då han tränade igår, och han va bättre en bäst!

Kom hem och fixade lite i stallen och sen har Thistle och Ubbe vilat idag. Jag gick ut en sväng och bara tog de lugnt och drog till sjön och sen en sväng till ett berg där jag bara satt och tänkte. SKÖNT ja !

Nu ska jag fixa lite grejer osv som kommer upp. Lovar.


älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0