godmorgon

Vart vaken ett tag nu då Åsa ringde och väckte mig, dock inte med mening men de var en grej.
Och pigg som jag är så kan jag inte somna om så nu har jag kollat lite bloggar och jag gillar verkligen åsiktsinläggen.. kanske ska skriva något sådant snart ?

Dagens planer är att nu dra sig ifrån sängen och äta frulle. Och sen byta om och ut till ponnisarna, alla ska ridas idag då vi ska iväg på middag imon och jag blir F E M T O N så ska alla ridas, kanske hinner rida någon imon. Sen mocka osv sen in och städa -.-

Jag ska ni stänga av datan, mer update sen.
Duktiga läsare som gör så att man vill blogga CREED



Kommentarer
Postat av: Amanda Larsson!

GRATTIS gammla tant <3 ne bah skojja <3 men stoooort grattis <33333

2011-04-22 @ 21:26:26
URL: http://ponnylarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0